Code: Select all
----------------------------------------------------
--EVENT_CHARSTONE
--creat de sanducatalin1 / Just4Metin
----------------------------------------------------
quest charstone_collect begin
state start begin
when 20005.chat."Străinii văzuţi pe mare. " with game.get_event_flag("event_char_stone") == 1 and pc.count_item(30093) == 0 and pc.count_item(30094) == 0 begin
say_title("Yonah: ")
say("Hei! Ai auzit şi tu de străinii ce s-au scufundat[ENTER]în apropiere de ţărmurile noastre? Se spune că[ENTER]aceştia aveau la bordul vaselor lor uriaşe o[ENTER]cantitate deosebită de pietre preţioase. Acestea[ENTER]au fost purtate de valurile mării până la mal[ENTER]unde au fost furate de creaturile din zonă. Acum[ENTER]au fost trimise după ele mai multe ambarcaţiuni[ENTER]cu recuperatori. La noi în regat aceste pietre nu[ENTER]valorează prea mult, însă în ţara lor au un preţ[ENTER]uriaş. Asta pare a fii o afacere bună. ")
wait()
say_title("Yonah: ")
say("Am mai văzut cu mult timp în urmă asemenea pietre,[ENTER]tâlharii din zonă contrafăceau unele asemănătoare.[ENTER]Însă smaraldul de pe continent este blestemat.[ENTER]Apropo şti cum ia naştere smaraldul? Ei bine[ENTER]nisipul din apropierea plajelor este bogat în[ENTER]cupru, când sezonul musonului începe, acesta poarta[ENTER]sarea de pe mare pe plaje şi o amestecă cu cuprul[ENTER]şi sodiul din resturile animalelor marine ...[ENTER]Tu mă asculţi? Ei bine tot ce contează este că[ENTER]trebuie să ai grijă la acele pietre blestemate! ")
wait()
say_pc_name()
say("Şi cum îmi dau seama care sunt cele blestema ... ")
say_title("Yonah: ")
say("Mă gândeam că o să întrebi asta! Acestea au[ENTER]diferite gravuri, în general ele arată cam aşa: ")
say_item_vnum(number(30210, 30219))
say("Însă străinii au cerut o anumită combinaţie de[ENTER]semne, ei vor combinaţia M E T I N 2. Fiecare cu[ENTER]ciudăţeniile lui. Dar vor plăti o mică avere pe[ENTER]ele. Se spune că aşa le aduce noroc. Ia Tolba[ENTER]aceasta norocoasă şi umple-o cu ce găseşti! Dacă[ENTER]faci asta, vei primi o sumă cu şase zero-uri! ")
pc.give_item2(30094, 1)
pc.setqf("luky_puch",0)
end
when 20005.chat."Tolba mea norocoasă străluceşte. " with game.get_event_flag("event_char_stone") == 1 and pc.count_item(30093) == 1 and pc.count_item(30094) == 0 begin
pc.setqf("luky_puch",pc.getqf("luky_puch")+1)
say_title("Yonah: ")
say("Oh, se pare că aceşti tipi au avut dreptate![ENTER]Pietrele în această combinaţie norocoasă chiar[ENTER]dezvoltă o anumită energie pură. Văd că ai dat şi[ENTER]peste cele blestemate ... Ei bine, le poţi colecta[ENTER]doar o singură dată într-o tolbă. Am să-ţi dau[ENTER]o recompensă mare pentru serviciul adus. ")
say_reward("Ţine-o tot aşa, ai adus "..pc.getqf("luky_puch").." tolbe până in prezent. ")
say_reward("Ai primit Tolbă norocoasă. ")
pc.remove_item(30093,1)
pc.give_item2(30094,1)
say_reward("Recompensă: ")
local r=number(1, 3)
if r==1 then
pc.change_money( 1000000 )
say_reward("1.000.000 Yang. ")
elseif r==2 then
pc.change_money( 1500000 )
say_reward("1.500.000 Yang. ")
elseif r==3 then
pc.change_money( 2000000 )
say_reward("2.000.000 Yang. ")
end
end
when 20005.chat."Am umplut o tolbă norocoasă. " with game.get_event_flag("event_char_stone") == 1 and pc.count_item(30093) == 0 and pc.count_item(30094) == 1 begin
say_title("Yonah: ")
say("Da, observ că tolba ta norocoasă nu este goală[ENTER]dar mai ai nevoie de câteva pietre preţioase pentru[ENTER]a-ţi putea oferi ceva pe ea. Tipii aceştia sunt[ENTER]foarte exigenţi. Vor doar pietrele ce gravează[ENTER]combinaţia M E T I N 2, spun că aşa formează magia[ENTER]pură. Dar s-a putut observa că se poate face şi[ENTER]combinaţia N E T M A R B L E. Dacă te-ai plictisit[ENTER]să strângi aceste pietre în tolbă poţi veni cu[ENTER]gravurile A B L şi R la mine. Însă suma nu va mai[ENTER]fi aşa mare, însă trebuie să le ai pe toate. ")
local s=select("Rămân la strângerea în tolbă. ","Sunt prea multe litere! ")
if 2==s then
say_title("Yonah: ")
say("Dacă vrei să renunţi la strângerea în tolba[ENTER]norocoasă nu este nici-o problemă. Dacă te vei[ENTER]răzgândi poţi veni din nou la mine. Însă[ENTER]dacă vrei să aduci gravurile A B L şi R, îţi voi[ENTER]da o sumă mult mai mică. Eu voi incerca să le[ENTER]strecor printre celelate. Dar ţine minte, trebuie[ENTER]să le ai pe toate. ")
local a=select("Da, vreau să renunţ la tolbă! ","Aceste pietre preţioase par ciudate. ")
if 2==a then
say_title("Yonah: ")
say("Aceste pietre preţioase fac parte din cele făcute[ENTER]de tâlharii din regat. Ele sunt nişte pietre[ENTER]blestemate. Trebuie să ai mare grijă cu ele şi să[ENTER]nu le amesteci cu cele din tolbă. Le poţi livra la[ENTER]mine doar separat. Însă va trebui să le aduci pe[ENTER]toate odată. ")
say_pc_name()
say("Nu, mulţumesc, nu am de gând să mă joc cu[ENTER]magia neagră ... ")
say_title("Yonah: ")
say("Foarte bine, acum du-te şi colecţionează cât mai[ENTER]multe pietre preţioase pure în tolba ta norocoasă! ")
return
end
say_title("Yonah: ")
say("Foarte bine, adu-mi pietrele blestemate A B L şi R,[ENTER]dar trebuie să le aduci pe toate odată şi să nu ai[ENTER]o tolbă norocoasă cu tine, dacă vei încerca să le[ENTER]pui în tolba norocoasă acestea se vor sparge şi[ENTER]vor elibera un blestem asupra ta! ")
pc.remove_item(30094,1)
pc.setqf("luky_puch",0)
pc.setqf("30210",0)
pc.setqf("30211",0)
pc.setqf("30212",0)
pc.setqf("30213",0)
pc.setqf("30214",0)
pc.setqf("30215",0)
pc.setqf("30216",0)
pc.setqf("30217",0)
pc.setqf("30218",0)
pc.setqf("30219",0)
return
end
end
when 20005.chat."Am gravurile magiei negre. " with game.get_event_flag("event_char_stone") == 1 and pc.count_item(30093) == 0 and pc.count_item(30094) == 0 and pc.count_item(30211) >= 1 and pc.count_item(30212) >= 1 and pc.count_item(30215) >= 1 and pc.count_item(30218) >= 1 begin
say_title("Yonah: ")
say("Uau![ENTER]Chiar ţi în mâinile tale aceste pietre blestemate.[ENTER]Dă-mi-le mie, am să încerc să le amestec printre[ENTER]celelalte. Doar un olar cu o experienţă poate să[ENTER]transforme acel smarald întunecat într-unul inert. ")
say_reward("[DELAY value;300]N.. E.. T.. M.. A.. R.. B.. L.. E.. [/DELAY]")
say("A fost foarte greu dar am putut să le lipesc de[ENTER]celelate şi să fac combinaţia de gravuri! ")
pc.remove_item(30211,1)
pc.remove_item(30212,1)
pc.remove_item(30215,1)
pc.remove_item(30218,1)
say_reward("Recompensă: ")
local r=number(1, 3)
if r==1 then
pc.change_money( 50000 )
say_reward("500.000 Yang. ")
elseif r==2 then
pc.change_money( 70000 )
say_reward("700.000 Yang. ")
elseif r==3 then
pc.change_money( 90000 )
say_reward("900.000 Yang. ")
end
end
when 30094.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
say_title("Ce se m-ai întâmplă în Tolba mea?[ENTER]Tolbă norocoasă: ")
say_reward("Ups! ")
say("Se pare că nu te-ai mişcat destul de repede.[ENTER]Yonah a primit deja destule pietre preţioase de[ENTER]la ceilalţi jucători. Pe data viitoare! ")
say("")
say_reward("Tolba ta norocoasă a dispărut! ")
pc.remove_item(30094,1)
pc.setqf("30210",0)
pc.setqf("30211",0)
pc.setqf("30212",0)
pc.setqf("30213",0)
pc.setqf("30214",0)
pc.setqf("30215",0)
pc.setqf("30216",0)
pc.setqf("30217",0)
pc.setqf("30218",0)
pc.setqf("30219",0)
end
when 30094.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.getqf("30210") == 1 and pc.getqf("30213") == 1 and pc.getqf("30214") == 1 and pc.getqf("30216") == 1 and pc.getqf("30217") == 1 and pc.getqf("30219") == 1 then
pc.remove_item(30094,1)
pc.give_item2(30093,1)
pc.setqf("30210",0)
pc.setqf("30211",0)
pc.setqf("30212",0)
pc.setqf("30213",0)
pc.setqf("30214",0)
pc.setqf("30215",0)
pc.setqf("30216",0)
pc.setqf("30217",0)
pc.setqf("30218",0)
pc.setqf("30219",0)
say_title("Ceva se întâmplă în Tolba ta![ENTER]Se pare că ai colectat toate pietrele preţioase. ")
say_reward("Felicitari! ")
say("Cu ajutorul inscripţiilor de pe aceste pietre tolba[ENTER]ta norocoasă s-a incărcat la maxim cu puterea[ENTER]magiei pure. Mergi la Yonah pentru ai arăta[ENTER]acest lucru. ")
else
say_title("Ce se m-ai întâmplă în Tolba mea?[ENTER]Tolbă norocoasă: ")
say_reward("Până acum ai strâns următoarele bucăţi[ENTER]de piatră preţioasă: ")
say("")
say(""..charstone_collect.charstone_status(30216).."piatra preţioasă (M) ")
say(""..charstone_collect.charstone_status(30213).."piatra preţioasă (E) ")
say(""..charstone_collect.charstone_status(30219).."piatra preţioasă (T) ")
say(""..charstone_collect.charstone_status(30214).."piatra preţioasă (I) ")
say(""..charstone_collect.charstone_status(30217).."piatra preţioasă (N) ")
say(""..charstone_collect.charstone_status(30210).."piatra preţioasă (2) ")
say("")
end
end
function charstone_status(vnum)
if pc.getqf(tostring(vnum)) == 1 then
return "Ai colectat "
else
return "Lipseşte "
end
end
when 30210.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (2) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30210,1)
end
when 30210.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (2). ")
return;
end
if pc.getqf("30210") == 1 then
syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (2). ")
return;
end
syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (2) în Tolbă. ")
pc.setqf("30210",1)
pc.remove_item(30210,1)
end
when 30211.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (A) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30211,1)
end
when 30211.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (A). ")
return;
end
if pc.getqf("30211") == 1 then
syschat("Ai fost deja atins de magia neagră a pietrei (A). Acum eşti imun! ")
return;
end
say_title("Tolbă norocoasă: ")
say_reward("Piatra preţioasă s-a spart! ")
say("[COLOR r;0|g;0.5|b;0.9]Buc. d piatră preţioasă(A) era una blestemată, de[ENTER]aceea s-a spart. Ea nu făcea parte din combinaţia[ENTER]de gravuri ce debloca energia pură cerută de[ENTER]Yonah. Pe lângă asta şi tu ai fost atins de magia[ENTER]sa neagră, iar creturile din jur au simţit că eşti[ENTER]slăbit![/COLOR]")
say("")
syschat("Viteza ta de mişcare a scăzut cu 30 procente pentru 60 secunde. ")
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, -30, 60)
pc.aggregate_monster()
pc.setqf("30211",1)
pc.remove_item(30211,1)
end
when 30212.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (B) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30212,1)
end
when 30212.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (B). ")
return;
end
if pc.getqf("30212") == 1 then
syschat("Ai fost deja atins de magia neagră a pietrei (B). Acum eşti imun! ")
return;
end
say_title("Tolbă norocoasă: ")
say_reward("Piatra preţioasă s-a spart! ")
say("[COLOR r;0|g;0.5|b;0.9]Buc. d piatră preţioasă(B) era una blestemată, de[ENTER]aceea s-a spart. Ea nu făcea parte din combinaţia[ENTER]de gravuri ce debloca energia pură cerută de[ENTER]Yonah. Pe lângă asta şi tu ai fost atins de magia[ENTER]sa neagră, iar creturile din jur au simţit că eşti[ENTER]slăbit![/COLOR]")
say("")
syschat("Viteza ta de atac a scăzut cu 15 procente pentru 60 secunde. ")
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, -15, 60)
pc.aggregate_monster()
pc.setqf("30212",1)
pc.remove_item(30212,1)
end
when 30213.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (E) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30213,1)
end
when 30213.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (E). ")
return;
end
if pc.getqf("30213") == 1 then
syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (E). ")
return;
end
syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (E) în Tolbă. ")
pc.setqf("30213",1)
pc.remove_item(30213,1)
end
when 30214.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (I) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30214,1)
end
when 30214.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (I). ")
return;
end
if pc.getqf("30214") == 1 then
syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (I). ")
return;
end
syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (I) în Tolbă. ")
pc.setqf("30214",1)
pc.remove_item(30214,1)
end
when 30215.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (L) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30215,1)
end
when 30215.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (L). ")
return;
end
if pc.getqf("30215") == 1 then
syschat("Ai fost deja atins de magia neagră a pietrei (L). Acum eşti imun! ")
return;
end
say_title("Tolbă norocoasă: ")
say_reward("Piatra preţioasă s-a spart! ")
say("[COLOR r;0|g;0.5|b;0.9]Buc. d piatră preţioasă(L) era una blestemată, de[ENTER]aceea s-a spart. Ea nu făcea parte din combinaţia[ENTER]de gravuri ce debloca energia pură cerută de[ENTER]Yonah. Pe lângă asta şi tu ai fost atins de magia[ENTER]sa neagră, iar creturile din jur au simţit că eşti[ENTER]slăbit![/COLOR]")
say("")
syschat("Apărarea ta a scăzut cu 30 procente pentru 30 secunde. ")
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, -30, 30)
pc.aggregate_monster()
pc.setqf("30215",1)
pc.remove_item(30215,1)
end
when 30216.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (M) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30216,1)
end
when 30216.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (M). ")
return;
end
if pc.getqf("30216") == 1 then
syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (M). ")
return;
end
syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (M) în Tolbă. ")
pc.setqf("30216",1)
pc.remove_item(30216,1)
end
when 30217.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (N) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30217,1)
end
when 30217.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (N). ")
return;
end
if pc.getqf("30217") == 1 then
syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (N). ")
return;
end
syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (N) în Tolbă. ")
pc.setqf("30217",1)
pc.remove_item(30217,1)
end
when 30218.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (R) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30218,1)
end
when 30218.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (R). ")
return;
end
if pc.getqf("30218") == 1 then
syschat("Ai fost deja atins de magia neagră a pietrei (R). Acum eşti imun! ")
return;
end
say_title("Tolbă norocoasă: ")
say_reward("Piatra preţioasă s-a spart! ")
say("[COLOR r;0|g;0.5|b;0.9]Buc. d piatră preţioasă(R) era una blestemată, de[ENTER]aceea s-a spart. Ea nu făcea parte din combinaţia[ENTER]de gravuri ce debloca energia pură cerută de[ENTER]Yonah. Pe lângă asta şi tu ai fost atins de magia[ENTER]sa neagră, iar creturile din jur au simţit că eşti[ENTER]slăbit![/COLOR]")
say("")
syschat("Atacul tău a scăzut cu 15 procente pentru 30 secunde. ")
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, -15, 30)
pc.aggregate_monster()
pc.setqf("30218",1)
pc.remove_item(30218,1)
end
when 30219.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
syschat("Piatra preţioasă (T) a dispărut sub pirivire tale! ")
pc.remove_item(30219,1)
end
when 30219.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
if pc.count_item(30094) < 1 then
syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (T). ")
return;
end
if pc.getqf("30219") == 1 then
syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (T). ")
return;
end
syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (T) în Tolbă. ")
pc.setqf("30219",1)
pc.remove_item(30219,1)
end
when 30093.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0 begin
say_title("Tolbă norocoasă: ")
say_reward("Of, la naiba! ")
say("Se pare că nu ai ajuns cu această tolbă luminoasă[ENTER]la Yonah. Acesta a strâns deja destule pietre[ENTER]preţioase pure. Pe data viitoare! ")
say("")
say_reward("Tolba ta norocoasă a dispărut! ")
pc.remove_item(30093,1)
end
when 30093.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
say_title("Tolbă norocoasă: ")
say("Mergi cu aceată Tolbă încărcată cu energie la[ENTER]Yonah pentru aţi putea primi răsplata. ")
end
end
end
Atenție! Ca să vă meargă event-ul nu schimbați numele quest-ului și dacă dați click pe obiectele cerute de quest și nu merg, trebuie să le modificați din navicat, incercați cu, codul de la SS ca merge sigur.