[Quest] Eveniment colectioneaza litere

Moderators: Moderatori, Moderatori ajutători

Post Reply
User avatar
[M]Maasym.
Fondator TheXFoRce
Fondator TheXFoRce
Posts: 74
Joined: Sun May 01, 2022 11:24 pm
Status:
Detinator Steam: Da
Gaming experience: Nu spun..

[Quest] Eveniment colectioneaza litere

Post by [M]Maasym. »

Quest:

Code: Select all

----------------------------------------------------
--EVENT_CHARSTONE
--creat de sanducatalin1 / Just4Metin
----------------------------------------------------
quest charstone_collect begin
	state start begin
		when 20005.chat."Străinii văzuţi pe mare. " with game.get_event_flag("event_char_stone") == 1 and pc.count_item(30093) == 0 and pc.count_item(30094) == 0 begin
			say_title("Yonah: ")
			say("Hei! Ai auzit şi tu de străinii ce s-au scufundat[ENTER]în apropiere de ţărmurile noastre? Se spune că[ENTER]aceştia aveau la bordul vaselor lor uriaşe o[ENTER]cantitate deosebită de pietre preţioase. Acestea[ENTER]au fost purtate de valurile mării până la mal[ENTER]unde au fost furate de creaturile din zonă. Acum[ENTER]au fost trimise după ele mai multe ambarcaţiuni[ENTER]cu recuperatori. La noi în regat aceste pietre nu[ENTER]valorează prea mult, însă în ţara lor au un preţ[ENTER]uriaş. Asta pare a fii o afacere bună. ")
			wait()
			say_title("Yonah: ")
			say("Am mai văzut cu mult timp în urmă asemenea pietre,[ENTER]tâlharii din zonă contrafăceau unele asemănătoare.[ENTER]Însă smaraldul de pe continent este blestemat.[ENTER]Apropo şti cum ia naştere smaraldul? Ei bine[ENTER]nisipul din apropierea plajelor este bogat în[ENTER]cupru, când sezonul musonului începe, acesta poarta[ENTER]sarea de pe mare pe plaje şi o amestecă cu cuprul[ENTER]şi sodiul din resturile animalelor marine ...[ENTER]Tu mă asculţi? Ei bine tot ce contează este că[ENTER]trebuie să ai grijă la acele pietre blestemate! ")
			wait()
			say_pc_name()
			say("Şi cum îmi dau seama care sunt cele blestema ... ")
			say_title("Yonah: ")
			say("Mă gândeam că o să întrebi asta! Acestea au[ENTER]diferite gravuri, în general ele arată cam aşa: ")
			say_item_vnum(number(30210, 30219))
			say("Însă străinii au cerut o anumită combinaţie de[ENTER]semne, ei vor combinaţia M E T I N 2. Fiecare cu[ENTER]ciudăţeniile lui. Dar vor plăti o mică avere pe[ENTER]ele. Se spune că aşa le aduce noroc. Ia Tolba[ENTER]aceasta norocoasă şi umple-o cu ce găseşti! Dacă[ENTER]faci asta, vei primi o sumă cu şase zero-uri! ")
			pc.give_item2(30094, 1)
			pc.setqf("luky_puch",0)
			end

		when 20005.chat."Tolba mea norocoasă străluceşte. " with game.get_event_flag("event_char_stone") == 1 and pc.count_item(30093) == 1 and pc.count_item(30094) == 0 begin
			pc.setqf("luky_puch",pc.getqf("luky_puch")+1)
			say_title("Yonah: ")
			say("Oh, se pare că aceşti tipi au avut dreptate![ENTER]Pietrele în această combinaţie norocoasă chiar[ENTER]dezvoltă o anumită energie pură. Văd că ai dat şi[ENTER]peste cele blestemate ... Ei bine, le poţi colecta[ENTER]doar o singură dată într-o tolbă. Am să-ţi dau[ENTER]o recompensă mare pentru serviciul adus. ")
			say_reward("Ţine-o tot aşa, ai adus "..pc.getqf("luky_puch").." tolbe până in prezent. ")
			say_reward("Ai primit Tolbă norocoasă. ")
			pc.remove_item(30093,1)
			pc.give_item2(30094,1)

			say_reward("Recompensă: ")
			local r=number(1, 3)
                      if r==1 then
                      pc.change_money( 1000000 )
			say_reward("1.000.000 Yang. ")
                      elseif r==2 then
                      pc.change_money( 1500000 )
			say_reward("1.500.000 Yang. ")
                      elseif r==3 then
                      pc.change_money( 2000000 )
			say_reward("2.000.000 Yang. ")
			end
		end

		when 20005.chat."Am umplut o tolbă norocoasă. " with game.get_event_flag("event_char_stone") == 1 and pc.count_item(30093) == 0 and pc.count_item(30094) == 1 begin
 			say_title("Yonah: ")
 			say("Da, observ că tolba ta norocoasă nu este goală[ENTER]dar mai ai nevoie de câteva pietre preţioase pentru[ENTER]a-ţi putea oferi ceva pe ea. Tipii aceştia sunt[ENTER]foarte exigenţi. Vor doar pietrele ce gravează[ENTER]combinaţia M E T I N 2, spun că aşa formează magia[ENTER]pură. Dar s-a putut observa că se poate face şi[ENTER]combinaţia N E T M A R B L E. Dacă te-ai plictisit[ENTER]să strângi aceste pietre în tolbă poţi veni cu[ENTER]gravurile A B L şi R la mine. Însă suma nu va mai[ENTER]fi aşa mare, însă trebuie să le ai pe toate. ")
			local s=select("Rămân la strângerea în tolbă. ","Sunt prea multe litere! ")
			if 2==s then
                      say_title("Yonah: ")
                      say("Dacă vrei să renunţi la strângerea în tolba[ENTER]norocoasă nu este nici-o problemă. Dacă te vei[ENTER]răzgândi poţi veni din nou la mine. Însă[ENTER]dacă vrei să aduci gravurile A B L şi R, îţi voi[ENTER]da o sumă mult mai mică. Eu voi incerca să le[ENTER]strecor printre celelate. Dar ţine minte, trebuie[ENTER]să le ai pe toate. ")
                      local a=select("Da, vreau să renunţ la tolbă! ","Aceste pietre preţioase par ciudate. ")
                      if  2==a then
                             say_title("Yonah: ")
                             say("Aceste pietre preţioase fac parte din cele făcute[ENTER]de tâlharii din regat. Ele sunt nişte pietre[ENTER]blestemate. Trebuie să ai mare grijă cu ele şi să[ENTER]nu le amesteci cu cele din tolbă. Le poţi livra la[ENTER]mine doar separat. Însă va trebui să le aduci pe[ENTER]toate odată. ")
                             say_pc_name()
                             say("Nu, mulţumesc, nu am de gând să mă joc cu[ENTER]magia neagră ... ")
                             say_title("Yonah: ")
                             say("Foarte bine, acum du-te şi colecţionează cât mai[ENTER]multe pietre preţioase pure în tolba ta norocoasă! ")
                             return
                             end
                             say_title("Yonah: ")
                             say("Foarte bine, adu-mi pietrele blestemate A B L şi R,[ENTER]dar trebuie să le aduci pe toate odată şi să nu ai[ENTER]o tolbă norocoasă cu tine, dacă vei încerca să le[ENTER]pui în tolba norocoasă acestea se vor sparge şi[ENTER]vor elibera un blestem asupra ta! ")
                             pc.remove_item(30094,1)
                             pc.setqf("luky_puch",0)
                             pc.setqf("30210",0)
                             pc.setqf("30211",0)
                             pc.setqf("30212",0)
                             pc.setqf("30213",0)
                             pc.setqf("30214",0)
                             pc.setqf("30215",0)
                             pc.setqf("30216",0)
                             pc.setqf("30217",0)
                             pc.setqf("30218",0)
                             pc.setqf("30219",0)

                             return

                      end

              end

		when 20005.chat."Am gravurile magiei negre. " with game.get_event_flag("event_char_stone") == 1 and pc.count_item(30093) == 0 and pc.count_item(30094) == 0 and pc.count_item(30211) >= 1 and pc.count_item(30212) >= 1 and pc.count_item(30215) >= 1 and pc.count_item(30218) >= 1 begin
			say_title("Yonah: ")
			say("Uau![ENTER]Chiar ţi în mâinile tale aceste pietre blestemate.[ENTER]Dă-mi-le mie, am să încerc să le amestec printre[ENTER]celelalte. Doar un olar cu o experienţă poate să[ENTER]transforme acel smarald întunecat într-unul inert. ")
			say_reward("[DELAY value;300]N.. E.. T.. M.. A.. R.. B.. L.. E.. [/DELAY]")
			say("A fost foarte greu dar am putut să le lipesc de[ENTER]celelate şi să fac combinaţia de gravuri! ")
			pc.remove_item(30211,1)
			pc.remove_item(30212,1)
			pc.remove_item(30215,1)
			pc.remove_item(30218,1)

			say_reward("Recompensă: ")
                     local r=number(1, 3)
                     if r==1 then
                     pc.change_money( 50000 )
			say_reward("500.000 Yang. ")
                     elseif r==2 then
                     pc.change_money( 70000 )
			say_reward("700.000 Yang. ")
                     elseif r==3 then
                     pc.change_money( 90000 )
			say_reward("900.000 Yang. ")
			end
		end

		when 30094.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			say_title("Ce se m-ai întâmplă în Tolba mea?[ENTER]Tolbă norocoasă: ")
			say_reward("Ups! ")
			say("Se pare că nu te-ai mişcat destul de repede.[ENTER]Yonah a primit deja destule pietre preţioase de[ENTER]la ceilalţi jucători. Pe data viitoare! ")
                say("")
			say_reward("Tolba ta norocoasă a dispărut! ")
			pc.remove_item(30094,1)
			pc.setqf("30210",0)
			pc.setqf("30211",0)
			pc.setqf("30212",0)
			pc.setqf("30213",0)
			pc.setqf("30214",0)
			pc.setqf("30215",0)
			pc.setqf("30216",0)
			pc.setqf("30217",0)
			pc.setqf("30218",0)
			pc.setqf("30219",0)
           end

		when 30094.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1  begin
			if pc.getqf("30210") == 1 and pc.getqf("30213") == 1 and pc.getqf("30214") == 1 and pc.getqf("30216") == 1 and pc.getqf("30217") == 1 and pc.getqf("30219") == 1 then
			pc.remove_item(30094,1)
			pc.give_item2(30093,1)
			pc.setqf("30210",0)
			pc.setqf("30211",0)
			pc.setqf("30212",0)
			pc.setqf("30213",0)
			pc.setqf("30214",0)
			pc.setqf("30215",0)
			pc.setqf("30216",0)
			pc.setqf("30217",0)
			pc.setqf("30218",0)
			pc.setqf("30219",0)
			say_title("Ceva se întâmplă în Tolba ta![ENTER]Se pare că ai colectat toate pietrele preţioase. ")
                say_reward("Felicitari! ")
			say("Cu ajutorul inscripţiilor de pe aceste pietre tolba[ENTER]ta norocoasă s-a incărcat la maxim cu puterea[ENTER]magiei pure. Mergi la Yonah pentru ai arăta[ENTER]acest lucru. ")
			else
			say_title("Ce se m-ai întâmplă în Tolba mea?[ENTER]Tolbă norocoasă: ")
			say_reward("Până acum ai strâns următoarele bucăţi[ENTER]de piatră preţioasă: ")
			say("")
			say(""..charstone_collect.charstone_status(30216).."piatra preţioasă (M) ")
			say(""..charstone_collect.charstone_status(30213).."piatra preţioasă (E) ")
			say(""..charstone_collect.charstone_status(30219).."piatra preţioasă (T) ")
			say(""..charstone_collect.charstone_status(30214).."piatra preţioasă (I) ")
			say(""..charstone_collect.charstone_status(30217).."piatra preţioasă (N) ")
			say(""..charstone_collect.charstone_status(30210).."piatra preţioasă (2) ")
			say("")
			end
		end
		
		function charstone_status(vnum)
			if pc.getqf(tostring(vnum)) == 1 then
				return "Ai colectat "
			else
				return "Lipseşte "
			end
		end

		when 30210.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (2) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30210,1)
           end
		
		when 30210.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (2). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30210") == 1 then
			syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (2). ")
				return;
			end
			syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (2) în Tolbă. ")
			pc.setqf("30210",1)
			pc.remove_item(30210,1)
		end

		when 30211.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (A) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30211,1)
           end
		
		when 30211.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (A). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30211") == 1 then
			syschat("Ai fost deja atins de magia neagră a pietrei (A). Acum eşti imun! ")
				return;
			end
                say_title("Tolbă norocoasă: ")
                say_reward("Piatra preţioasă s-a spart! ")
                say("[COLOR r;0|g;0.5|b;0.9]Buc. d piatră preţioasă(A) era una blestemată, de[ENTER]aceea s-a spart. Ea nu făcea parte din combinaţia[ENTER]de gravuri ce debloca energia pură cerută de[ENTER]Yonah. Pe lângă asta şi tu ai fost atins de magia[ENTER]sa neagră, iar creturile din jur au simţit că eşti[ENTER]slăbit![/COLOR]")
                say("")
			syschat("Viteza ta de mişcare a scăzut cu 30 procente pentru 60 secunde. ")
			affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, -30, 60)
			pc.aggregate_monster()
			pc.setqf("30211",1)
			pc.remove_item(30211,1)
		end

		when 30212.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (B) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30212,1)
           end
		
		when 30212.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (B). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30212") == 1 then
			syschat("Ai fost deja atins de magia neagră a pietrei (B). Acum eşti imun! ")
				return;
			end
                say_title("Tolbă norocoasă: ")
                say_reward("Piatra preţioasă s-a spart! ")
                say("[COLOR r;0|g;0.5|b;0.9]Buc. d piatră preţioasă(B) era una blestemată, de[ENTER]aceea s-a spart. Ea nu făcea parte din combinaţia[ENTER]de gravuri ce debloca energia pură cerută de[ENTER]Yonah. Pe lângă asta şi tu ai fost atins de magia[ENTER]sa neagră, iar creturile din jur au simţit că eşti[ENTER]slăbit![/COLOR]")
                say("")
			syschat("Viteza ta de atac a scăzut cu 15 procente pentru 60 secunde. ")
			affect.add_collect(apply.ATT_SPEED, -15, 60)
			pc.aggregate_monster()
			pc.setqf("30212",1)
			pc.remove_item(30212,1)
		end

		when 30213.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (E) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30213,1)
           end
		
		when 30213.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (E). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30213") == 1 then
			syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (E). ")
				return;
			end
			syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (E) în Tolbă. ")
			pc.setqf("30213",1)
			pc.remove_item(30213,1)
		end

		when 30214.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (I) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30214,1)
           end
		
		when 30214.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (I). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30214") == 1 then
			syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (I). ")
				return;
			end
			syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (I) în Tolbă. ")
			pc.setqf("30214",1)
			pc.remove_item(30214,1)
		end

		when 30215.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (L) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30215,1)
           end
		
		when 30215.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (L). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30215") == 1 then
			syschat("Ai fost deja atins de magia neagră a pietrei (L). Acum eşti imun! ")
				return;
			end
                say_title("Tolbă norocoasă: ")
                say_reward("Piatra preţioasă s-a spart! ")
                say("[COLOR r;0|g;0.5|b;0.9]Buc. d piatră preţioasă(L) era una blestemată, de[ENTER]aceea s-a spart. Ea nu făcea parte din combinaţia[ENTER]de gravuri ce debloca energia pură cerută de[ENTER]Yonah. Pe lângă asta şi tu ai fost atins de magia[ENTER]sa neagră, iar creturile din jur au simţit că eşti[ENTER]slăbit![/COLOR]")
                say("")
			syschat("Apărarea ta a scăzut cu 30 procente pentru 30 secunde. ")
			affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS, -30, 30)
			pc.aggregate_monster()
			pc.setqf("30215",1)
			pc.remove_item(30215,1)
		end

		when 30216.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (M) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30216,1)
           end
		
		when 30216.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (M). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30216") == 1 then
			syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (M). ")
				return;
			end
			syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (M) în Tolbă. ")
			pc.setqf("30216",1)
			pc.remove_item(30216,1)
		end

		when 30217.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (N) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30217,1)
           end
		
		when 30217.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (N). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30217") == 1 then
			syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (N). ")
				return;
			end
			syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (N) în Tolbă. ")
			pc.setqf("30217",1)
			pc.remove_item(30217,1)
		end

		when 30218.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (R) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30218,1)
           end
		
		when 30218.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (R). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30218") == 1 then
			syschat("Ai fost deja atins de magia neagră a pietrei (R). Acum eşti imun! ")
				return;
			end
                say_title("Tolbă norocoasă: ")
                say_reward("Piatra preţioasă s-a spart! ")
                say("[COLOR r;0|g;0.5|b;0.9]Buc. d piatră preţioasă(R) era una blestemată, de[ENTER]aceea s-a spart. Ea nu făcea parte din combinaţia[ENTER]de gravuri ce debloca energia pură cerută de[ENTER]Yonah. Pe lângă asta şi tu ai fost atins de magia[ENTER]sa neagră, iar creturile din jur au simţit că eşti[ENTER]slăbit![/COLOR]")
                say("")
			syschat("Atacul tău a scăzut cu 15 procente pentru 30 secunde. ")
			affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, -15, 30)
			pc.aggregate_monster()
			pc.setqf("30218",1)
			pc.remove_item(30218,1)
		end

		when 30219.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
			syschat("Piatra preţioasă (T) a dispărut sub pirivire tale! ")
			pc.remove_item(30219,1)
           end
		
		when 30219.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
			if pc.count_item(30094) < 1 then
			syschat("Ai nevoie o Tolbă pentru a colecta piatra preţioasă (T). ")
				return;
			end
			if pc.getqf("30219") == 1 then
			syschat("Ai colectat deja această piatră preţioasă (T). ")
				return;
			end
			syschat("Felicitări! Ai pus piatra preţioasă (T) în Tolbă. ")
			pc.setqf("30219",1)
			pc.remove_item(30219,1)
		end

		when 30093.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 0  begin
		say_title("Tolbă norocoasă: ")
		say_reward("Of, la naiba! ")
		say("Se pare că nu ai ajuns cu această tolbă luminoasă[ENTER]la Yonah. Acesta a strâns deja destule pietre[ENTER]preţioase pure. Pe data viitoare! ")
		say("")
		say_reward("Tolba ta norocoasă a dispărut! ")
		pc.remove_item(30093,1)
           end

		when 30093.use with game.get_event_flag("drop_char_stone") == 1 begin
		say_title("Tolbă norocoasă: ")
		say("Mergi cu aceată Tolbă încărcată cu energie la[ENTER]Yonah pentru aţi putea primi răsplata. ")

		end
      end
end


Atenție! Ca să vă meargă event-ul nu schimbați numele quest-ului și dacă dați click pe obiectele cerute de quest și nu merg, trebuie să le modificați din navicat, incercați cu, codul de la SS ca merge sigur.
Post Reply

Return to “Quest-uri”